23 + 1



Assalamualaikum.

Hai semua...

Nak bagitau ja yang saya dah tukar bahagian profail admin sikit. Tengok sidebar kanan paling atas.


yang atas ni lama punya. dah tukar sebab dah tambah satu kan dekat nombor dua puluh tiga tu. berlaku penambahan pada tarikh 26hb April baru-baru ni. dah makin tua dah, tapi kena umum juga. ecececehh. tapi saya tak kemaruk sampai nak ubah nama kepada nombor tarikh lahir oke. diam-diam sudah.  #jangankecamsaya. hehehe. Kbai.


happy birthday to me yang dah bertambah usia. 
semoga dengan bertambahnya usia maka bertambah juga iman dan taqwa kita.
Amin!


2 comments:

  1. wah wah.. happy birthday dia..... moga makin hebat dan tabah mengharungi liku2 hidup.... =D happy life!

    ReplyDelete

  2. Hi Ayuni, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih