Saya datang - Jamuan Akhir Tahun


Assalamualaikum wbt.
Hai semua...peace ^^

Hari ini selepas beberapa bulan sudah berlalu saya kembali setelah ada ruang masa yang selesa untuk saya mengisi laman entri baru. Penghujung 2015 sudah hampir tiba. Mesti banyak cerita-cerita menarik atau pengalaman yang boleh dikongsi kan. begitu juga saya. mood hari ini macam baik ja. draf entri tu patutnya boleh publish sudah, tapi ada yang perlu saya ubah lagi. so, selepas ini kita jumpa lagi pada entri seterusnya hokeh. Untuk cerita hari ini, saya up gambar-gambar aktiviti akhir tahun dekat sekolah bulan lepas. (oke bulan lepas). sikit ja gambar saya tayang. dan sudah pasti gambar tu gambar terkini saya yang sudah 'debab' tu. Oke baiiii....sampai jumpa lagi.








7 comments:

  1. Amboi cik ayuni kita.....meriahnya...seronok tengok
    ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini dik Ayuni....meriahnya majlis jamuan akhir tahun sekolah Ayuni...

    ReplyDelete
  3. Terima kasih sudi singgah komen dan follow blog Diana...InsyAllah nanti Diana follow blog Ayuni dan masuk link blog dalam bloglist sabahan akak..

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih