Percubaan Untuk Main Koding



Assalamualaikum. hai readers...

Hari ini, dengan sukacitanya aku cuba untuk mengubah sendiri templat blog aku. Tanpa ilmu 
dan pengetahuan yang sudah pasti tidak tersemat di dada, aku pun try-try la tekan itu ini, 
tapi tak jadi, bahkan tak lawa. So, maknanya, segala penat lelah ini aku terpaksa juga meminta
bantuan dengan orang-orang yang terer buat benda 'alah' ni. Dah menjadi alahan pula sebab 
tak pandai kan. padan ngan muka hang !


Main koding ni bukanlah susah mana pun. Ubah sikit-sikit, cari mana kod untuk sidebar tu
bolehlah. Dah tak perlu tengok tuto. Tapi sekarang, macam dah lama tinggalkan dunia 
edit-mengedit html ni, jadi tak ingat pula. Cepat pula ko berkarat ye...

Tapi aku tak berputus asa. Malah aku rasa happy sikit dekat situ sebab aku baru je melalui
musim peperiksaan dengan jayanya petang tadi. So, semester break started!!! 
Oke bai kolej. HAHAHA.



2 comments:

  1. akak pun pening2 lagi bab edit html..hehehe..11 star boleh???

    ReplyDelete
  2. Ana ponntk pndai sgt bnde ni...

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih