DAY7, A Photo of My Favourite Jewellery Item


Favourite jewellery item?
Oke, tak ada lah favourite sangat. Takut nak pakai adalah. Mahal kot. Mahal keee...hahaha. Kang kena ragut. Lagipun memang jarang pakai jewellery item ni. Apa orang kata, cuai. Asal pakai pasti suatu masa lepas tu mula la hilang, tercicir la, dan pernah sekali termasuk sekali dalam mesin basuh habes putus.

Banyak-banyak item tu, ni ja lah kali yang jadi favourite sangat tu. Sebab takut nak pakai ja pun. Huhu

5 comments:

  1. Cantik emas tu cik princess.. haha. bole pnjam? heheh.. grau jerr

    ReplyDelete
  2. salam jemput singgah blog :)
    http://nanuenchoding.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. cantik nya design emas tuuu.. akk pon suke..tp nak pakai takut... huhuhuhu..

    ReplyDelete
  4. @Experiance Androiders : hihi, tak bolehhh... >_<

    ReplyDelete
  5. @yoorin melacolea : yeke??? sebenarnye cp pun takut nak pakai jugak... takut kena ragut. huhu

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih