DAY3, A Photo of My Outfit of That Day with the Description



Hari Ke-3 Cabaran Entri Blog


Oke,sebenarnya, tajuk sebenar challenge hari ini ialah "Photo of My Outfit of the Day with the Description". Cp tukar sebab tak ada gambar cp pakai otfit yang 'kemain' tuh. Cp pakai pakaian biasa-biasa saja. Macam pergi sawah pun ada. Tak pandai pakai yang fesyen-fesyen ni. Jadi buat apa nak describe lagi kan kalau baju tu dah biasa tengok, apatah lagi baju yang pergi sawah tu…hee.

So, gambar masa setahun yang lepas ni lah dapat nak dikongsi. Pakaian uniform masa kat kolej lagi. Lepas musim final exam ni. Ada briefing sikit pasal OSCE masa tu. Siapa yang ambik kesihatan ni tau lah apa osce tu. Oke, sebelah cp tu classmate juga merangkap roommate. Maaf lah deh, gambar terlebih filter…hewhewhew.

Oke, kalau dah namanya baju uniform, so dari atas sampai bawah kena lah ikut sebijik macam pakaian formal. Wajib kena ada kad matrik, kasut hitam dan juga stoking. Kalau MA* sebenar pun hampir sama uniformnya. Baju & tudung kena putih, seluar & kasut pula kena hitam. Cuma kolej cp ada warna purple sikit.

Oke, tu aje lah kan. Terima kasih kerana singgah baca. ^_^


No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih