Day 1, 30 DAY CHALLENGE



#DAY1 - A Photo of What is in Your Bag/Purse




Purse aku purse budak-budak je.. Carlo Rino je...hekhekhek. Kalau tunjuk isi dalam beg tak ada apa pun. Paling2 pun purse, buku nota, pen dengan cermin mata.

So yang banyak isi purse la banding dengan beg. Tak payah nak 'wahhh' sangat kat duit tu, aku bendahari, kebetulan musim orang membayar yuran, haa, tumpang jap dompet aku sebelum masuk bank.

Penting sekali ada kad pengenalan diri, kemudian kad bank. mana tahu duk jalan kat bandar tup-tup bajet hari tu terlebih. TER lebih oke, so boleh la bila-bila masa keluarkan. Duit aku, means duit aku sendiri la, tak pernah ada dalam tangan. Pasti habis. Sebab tu tengok bahagian lain untuk simpan duit kertas tu kosong saja.

Aku rasa lah kan, tak semua orang buat entri pasal ni bagitahu sejujurnya isi purse diorang. Aku tahu pasal apa. especially perempuan kan. Bukan sebab ada gambar Mr. Hubby or Mr. Right ke apa...huhuhuhu

Okelah, itu saja. bai.

No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih