8 Gambar Pantai Best



Siapa suka pantai angkat tangan. O yeahhh ! kita sama. Rasa tenang, damai, riang, ria, dan sejahtera...
kan? Oke, gambar pantai yang cp kongsikan di bawah ini adalah pantai di Rang Bulan, Kg. Kulambai, 
Kota Belud, Sabah. 

Nak pergi, kena datang sini lah. Pantai kat sini memang bersih, sebab ada orang jaga.
Ada chalet kalau nak bermalam. Keselamatan tak payah risau resah gelisah sebab kat sini ada orang 
jaga. Oke ayat dah macam creepy je kan. Kat sini perkampungan, so ramai orang akan selamatkan 
korang, jerit aje pasti berbondong orang datang selamatkan. hihi. Oke dah...jom tengok.










Nak rasa angin yang kuat, bunyi ombak yang jelas, boleh la pegi sini. kat sini angin kuat giler, 
bunyi ombak pun dduk 100 meter masih kedengaran seperti duduk 10 meter dari pantai. 
haha, ade ke pantai yang tak kuat bunyi dan angin.... ~_~