Aku Kembali



Eeee...penuhnyaa sawang ! dah macam rumah bertahun2  ditinggalkan...
Tu sebenar nya feeling aku masa sign ini blog hari ni. Ya Allah, kemain lama aku tinggalkan blog ni. Rasa macam, 'eh malu pulak aku nak blogging semula, lama tak muncul, tak blogwalking, tak menyemak dekat cbox orang lain'. Macam nak delete je blog, macam nak stop blogging je..... Tapi aku, tetap nak teruskan, sebab Alhamdulillah viewer aku tetap ada walau tuannya tak kunjung tiba. *ececeehhh


Banyak cerita aku nak kongsi, kalau sempat aku publish terus, tak pun masuk dalam draft dan publish bila aku ada masa lagi. by the way, terima kasih tak terhingga semua. kedudukan graf tu dah cukup buat aku happy malam. Dek kerana kesibukan melanda, walaupun cikgu cuti seminggu hari tu, aku tetap tak dapat luang masa. Jadi babysitter oke. huhu. Happy blogwalking guys !

No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih