Marilah berhari Raya


Mana gambar Raya ni ? tak share ke? haihh..dekat insta pon takdok. sekali la promote kan. silalah follow saya @cikputri_ayu. haha. Jom kita tengok gambar-gambar ni. pilih punya pilih, mak aihhhh banyak nya. Nanti nak buat Part 2 pulak. haha. All of these pictures was on 1st Raya, at Kundasang Ranau.

Inilah keluarga aku. Aku yg berdiri hujung sekali belah kanan. X cantik pon. betol. haha.
yg tengah2 baju merah tu nenek aku belah Umi.
Selain dari muka2 ni semuanya pakcik2 dan sepupu2 aku. oke.


perasan princess sorang ni. :P (jangan marah haa dik, caption je)




tangan aku tak boleh tahan dok sebok dgn kamera walaupon org duk tazkirah sebelum mula sesi bermaaf2an. hoho

Akhirnya keluar dah senjata aka monopod tu haa. tak henti2 snap daaahhh


Ni makcik dan pakcik aku.

This one, aku suka gambar ni sebab ni lah gambar 1st aku snap with my Ibu susuan pass 5kali kenyang oke.

keluarga belah Umi aku sporting semua. nampak kamera senyum je.


Ni boleh kata muka x malu la. beraya rumah orang, tapi monopod x mo kalah jugak. aku x paham lah. haha

Terima kasih amek gambar aku tengah comel2 nih. bhahahaa. jgn la menyampah, ade banyak lagi nihhh. hikhok.

beratus-ratus gambar kitorang snap kat Kundasang, tempat ni memang cantik bila dah snap.
background tuu..cantik sangat.






tak tahu nak letak caption apa...muka dah herot2 tu penat begambo la tuu


Alamak, very sorry Uncle Hains Jasli malas nak tukar pic yg uncle tak pejam mata.hoho.
 boleh kata ni retis Sabah la dik. orang sabah kalau tak kenal aku tampaq. 


*Sekian untuk gambar raya kali ni*
kalau nak kita bagi part 2 pulak. heheh.


4 comments:

  1. wahh, banyaknya gambar selfie~

    ReplyDelete
  2. @Anis Ifham : ehehe...sebab senjata monopod sentiasa d sisi. xbest klu xguna. haha

    ReplyDelete
  3. bila tgk gmbr raya ayuni bru teringt raya tahun ni akk tak tgkp gmbr pn ~ letih bw perut hehehe

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih