Moment : Interview



Dimaklumkan tuan/puan tidak berjaya.........

Begitulah sebahagian potongan ayat dalam surat rasmi yang diterima cikputri semalam. Sedih sangat tak berjaya, tapi dalam masa yang sama juga gembira sebab dapat peluang menghadiri temuduga jawatan Pembant Perubatan di Dewan Bandayara Kuala Lumpur, Jabatan Kesihatan. aisehh... KL tuuhh.
*pinjam kat blog adik comel nih.hee

Okeh, tu jelah. tak payah nak sedih sangat, rezeki Allah tu luas betol tak?
K bai, tu je...hikhikhik.
(psst, tak tahu nak letak title apa entri ni, sesiapa yang baca pless komen. nak tahu title tu menarik tak sampai korang klik jugak untuk baca, tolong ^_^)

No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih