Kenapa dengan April ?


Assalamualaikum everybody...

Dah pun berlalu 3 bulan kan. sekarang dah masuk bulan 4. banyak-banyak bulan dalam 12bulan tu, paling suka bulan 4.

Birthday Umi, bulan 4, 2hb (esok)
Birthday Ustaz yg paling berjasa, bulan 4, pun 2hb (esok)
Birthday kawan 'tuuttt', bulan 4, 8hb
Birthday cikputri pun, bulan 4, 26hb (ececeh, bagitau la kononnye)
Birthday adik, bulan 4, 28hb

Thats why suka sangat bulan 4 nih.
Terasa masa berlalu cepat sangat kan. Alhamdulillah, cikputri pun dah nak buka bisnes sendiri. InsyaAllah butik, tapi bukan pakaian sendiri. Tempat dah ada, lesen pun dalam permohonan. kalau ade yang nak jadi designer kat butik cikputri ni, gitau ye. ^_^

http://2.bp.blogspot.com/_t2B5Bgjzauc/Sh1lvaU5DeI/AAAAAAAAAQk/4nxvbSXbzio/s320/final+exam.jpg 

Semoga anda semua berjaya dalam apa jua urusan. semoga kita sama-sama peroleh keberkatan dalam setiap kejayaan. dan banyak lagi semoga yang tak tertaip dek jari lemah ni tercapailah hendakNya.....hihi. Okey, itu sahaja. Baii....

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/s403x403/1601023_414364698697481_606036889_n.jpg 


No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih