Date 26hb APRIL 2014


Selamat Hari Lahir Ke - 22

Taken on 26th April 2014

Alhamdulillah...
Syukur sangat ! Sampai ke saat ini jasad ini masih bernyawa. Masih diberi peluang untuk menghirup udara, masih diberi peluang untuk menunaikan tanggungjawab, masih diberi peluang untuk menghamparkan kasih buat insan yang telah melahirkan diri ini ke dunia syurga sebelum syurga akhirat.

Happy Birthday To You , Happy Birthday To You , Happy Birthday To Ayuni..., Happy Birthday To You !!! Yeah !!! haha, kelihatan seperti syok sendiri di situ. 

Tahun ni seperti tahun-tahun yang sebelumnya, nothing to celebrate. Rasa malu nak sambut kalau hidup sudah 22 tahun tapi masih dengan perangai lama, kuikuikui. hmm, dan paling penting tanggungjawab tu, dah makin besar. betol tak ? 

Walau apapun, semoga disaat umur kita semakin dewasa, semakin meningkat, kita akan mendapat lebih kekuatan, ketabahan dan keterbukaan untuk mendepani hidup yang bakal mendatang. ececehh, ayat tu. hewhewhew, malu la pulak. Amin, mudah-mudahanlah kan. Dan yang paling penting, semoga Tuhan sentiasa memandu perjalanan hidup kita dan mendapat rahmat serta keberkatan dalam hidup. Amin !

#Throwback about day 26th April 2014. Center Point,KK

4 comments:

  1. Happy belated birthday Ayu. May Allah bless you always. Aameen ;)

    ReplyDelete
  2. happy birthday kak ayu!!! sweet 22 (lagu taylor swift berkumandang)
    May Allah bless upon u !

    skli skla syok sndri.. xsalah pun.. hehe diri kita kann =)

    ReplyDelete
  3. Hehe Happy Belated Birthday kak Ayu! :D Hihi sorry lambat sgt wish

    ReplyDelete
  4. Aloloo..thanks semua. issokey late wish. yg penting doa. kan... ;-)

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih