Terperangkap di Melangkap


(Amboihhh tajuk tuh ! ~ CikPutri tak tahu nak letak tajuk apeee....sorry yee)

Haihh... lama bebenor cikputri tak meluangkan masa dengan blog ni kan. Adelah sempat jugak buat satu entri tentang ape tuh? cehh, buat tak tahu konon ! Tajuk Talk About Love tuu. tapi sedih tak sempat usha-usha blog-blog yang ohsem-ohsem... ^_^

By the way.., today i just wanna share about my cuti-cuti malaysia. hamboihh, BI broken tu. Walaupun aktiviti kat rumah tu agak padat, sempat jugak berehat dan beriadah dengan family kat sungai Melangkap. for you information orang-orang sabah, Melangkap ada sungai yang sangat cantik. Dan,...dan...,ada air terjun! Tapi..,tapi..,tak dapat pergi tempat yang ada air terjun tuh, ramai sangat orang, nak mandi caner tu? tak delah rupa Princess kalau mandi dengan abang-abang, adik-adik,pacik-pacik,atok-atok yang bukan mahram tu. haha, sila kan pandang atas, tangan di atas bahu.

Dah lah bebelan tuuu...enjoy it ! *korang yang enjoy ke atau saya yang enjoy???








Ehhhh..,baru perasan muka saya je kan yang ada. haha. belek punya belek, yang ni je ada rupa Princess. hihi, tak delahh.gambar lain banyak nak kena edit,banyak aurat nak kena cover. Apasal gambar saya ada? sebab saya kan ada rupa P.....eh, bukan, sebab saya yang upload, wajiblah gambar saya kena ada. haha.

Okey korang, nak pergi Melangkap ni kan, memang jalan kampung giler. tak ada jalan tar! tapi masa mandi tu, Ya Allah nikmat tu tak boleh lupa sampai sekarang. Hilang segala penat, luluh segala rungutan! ehh, ade ayat gitu? huhu. Air nye sejuk, jernih dan yang paling penting takda LINTAH ! CikPutri betul-betul tak suka kalau binatang ni wujud. haha. sanggup tak sentuh air sungai takut lintah tu panjat kaki ni...arghhh! geli!

Kan air sungai Melangkap ni jernih ???...


No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih