Labuan Lengang Semasa Cuti


Yeahh... Tajuk yang diberi agak pelik. Tapi memang betul, di pusat bandar memang tak banyak kereta yang anda akan temui. Seperti tidak ada manusia yang tinggal di sini. Ke sebab holiday semua orang di labuan bercuti di negeri lain. Wallahualam.

Jom kita bercerita mengenai kisah percutian saya di Wilayah Persekutuan Labuan. Teruskan roll-down anda sambil nikmati gambar-gambar ini. Moga dapat memberi kenangan indah pada diri saya serta informasi baru kepada anda yang belum pernah ke Labuan.

Pembelian Tiket Bas ke Pelabuhan Menumbok



Pelabuhan Menumbok menuju ke pelabuhan Labuan

Naik Feri kereta. Sebab lambat, tak dapat kerusi untuk penumpang. Hampir 2jam berdiri saja.

Suasana pelabuhan Labuan.


Pelantar Minyak Petroleum & Gas Labuan


Keadaan Feri menghampiri pelabuhan Labuan



Ruangan Burung-burung jinak



Tempat ni biasa di gelar UK -Ujana Kewangan. Nak pergi UK, datang je Labuan

Tempat ni korang wajib pergi tau. Kat sini Ladang Coklat paling murah !!!


Ni je saya mampu beli. :P


Padang Labuan
 







Suasana bilik semasa tazkirah guru-guru
















Akhirnya sampai semula di Pelabuhan Kota Kinabalu



p/s: ada tips tak bagaimana nak upload gambar yang tak sekat2. urgghhh~


6 comments:

  1. Bestnya, saya nak sangat pergi Labuan

    ReplyDelete
  2. ingatkan Daim ada kat Langkawi saja :l seronok bercuti?welcome back :)

    ReplyDelete
  3. Bestnya...Hihi..Sy Study Di UMS Kampus Labuan...huhu

    http://shafiqhashim.blogspot.com/2014/02/big-giveaway-by-iman-zakaria-huda.html

    ReplyDelete
  4. bestnye,xsmpi lg labuan hukhukuk

    ReplyDelete
  5. Seronoknya kak jalan2! Nak pergi juga. Paling tertarik yang coklat tu! Saya ni hantu coklat. Sedapnya daim, nak jugak nak jugak! XD

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih