Selesai Dah Pun


Allahumma sholli 'ala saidina muhammad....

Hello everyone. so, how you all today? (baru taip dua ayat dalam bi,dah blurrr....urghh)

Okeh, lupakan pasal speaking ni kejap. hari ini rasa lega sangat. nak bagitahu kau orang saya baru sahaja selesai pos baki dua barang untuk pemenang GA pertama kali yang saya buat bersama adik saya Syuda Zamirah. (ampun di atas kelewatan)

Dan juga selesai buat gambar passport untuk renew lesen L kelas D saya. dia minta latar putih, so apa yang saya buat, buka photoshop dan crop letak dekat backgroud putih. haa, senang kan. lepas tu barulah hantar dekat kedai dan cuci 6 keping terus. sape nak meh nak bagi...hihi.

Anyway, saya sempat siapkan tab menu baru jugak. okeh sekarang tengok tab bawah header tu. haa, tu lah dia. simple, tak perlu nak cantik bagai. kan. selain itu juga, (cehh, macam karangan sekolah menengah pulak) saya juga sempat ganti attribution tu dengan gambar ayat yang saya buat sendiri. semuanya dengan bantuan blogger2 yang buat tuto blog serta bantuan photoshop CS3. tak pe lah cs3 pun kan.

Sangat penat, pusing-pusing pekan Kota Belud yang sekarang ni tak kira masa asyik jam, kecuali malam.

Kepada yang dah dapat barang menang GA tu hello-hello lah ye. dah follow kat twitter kan, tweet pun tak pe oke.

Sekian untuk kisah pengaduan hari ini. bai. peace.

p/s : ambe nak minta doa kalian agar saya dimudahkan untuk semua paper MUET k. lebiu all.


6 comments:

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih