Tidur bagaimana ?






HAi semua..,aduhh, sakit dah mata nih. tapi nak juga taip untuk kesekian kali. cehh, untuk hari ini je sebelum tidur. dah jam berapa tak tidur lagi...





Sekali sekala tidur macam kucing atas tu kan bezzz. arh, nikmat nye.
tapi umi cakap tak elok tidur macam tu, nanti kena rogol syaitan. wallahu'alam.
sejak tu tak berani dah tidur macam tu.




Tidurlah macam kucing ni. sopan jee. kan3x...
Okeh, okeh. selamat malam semua.
Jangan lewat bangun solat subuh, nanti jadi sahabat syaitan. hihi



Assalamualaikum. bai.


4 comments:

  1. thanks ape tu dik??? pasal tidow tu ke??? haha

    ReplyDelete
  2. Tidur seperti Rasulullah SAW. mengiring ke kanan dn tapak tangan kanan alas kepala. ^_^

    ReplyDelete
  3. @ EmpatMata : ye. tidur ikut sunnah :)

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih