Suka Hati


Assalamualaikum, hai,hai...lagi update untuk hari ini.
By the way, hah, jangkit sudah dengan style budak dalam cerita
'Tiang Seri'. Dah tengok cerita die? tak seram,
tapi scene makcik mop lantai tu
buat saya kejang perut kejap. terkejut wooo. 
haha. oke,oke, by the way, saja ja
update sekadar tambah entri. buka je blog pagi tadi,
nampak macam-macam GA. tergoda terus!!!

But, takkan lah asal je buat entri, semuanya tentang GA.
Mana dah kisah dia nih?? Kau orang nak singgah pun
jadi pening kan. sama lah saya juga.




ehhh??? siapa ni?? saya tak kenal pun gambar wanita di atas ni.
Pinjam dengan Mr. Google. harap maaf ye kepada tuan
gambar ini. Semasa tinjau belek Google Imej tadi, nampak 
gambar kakak bertudung nih. Comel kan die....

By the way, (oke by the way lagi !) kejap lagi 
saya nak buat entri GA. nanti kau orang joinlah oke. 
Bai.

p/s : nak tau kenapa kejang perut? kau orang tengok sendiri lah 
filem TIANG SERI tu yee.



No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih