Snap-snap Konvokesyen


Dahku berkelana mencari harapan yang kita impikan,
Dari terbitnya sang suria hingga tenggelam....~petikan lirik lagu Rindukanlah oleh Encik Mimpi.

Jatuh hati pertama kali dengar lagu ni tau. But kali ini, saya bukan nak cerita pasal lagu ini. hihi. Just intro untuk pembuka kisah hari ini. sehhh... Apa pun lagu OST Playboy itu Suami Aku memang best kan. Tapi nak kata saya peminat drama tu, NO. hehe. saya suka dengar lagu dia ja.

Baiklah, hari ini seperti yang kamu orang baca title atas tu, saya nak cerita sikit pasal Hari Konvokesyen. Kau orang jangan salah faham, bukan saya yang berkonvo tapi, pelajar-pelajar Tadika Al-Fitrah. Saya hanyalah sebagai ahlijawatankuasa pelaksana sahaja. Tapi kau orang jangan marah yee. gambar ni lagi banyak snap muka saya daripada budak tadika. haha. selamat menonton. roll down sampai habis tau.


Suasana dewan. Panas sangat kot dewan, sampai takda baju baby tuu... :P


Antara pelajar 5tahun yang dapat hadiah.

Persembahan bacaan Al-Qur'an serta maksud dalam Bahasa Inggeris.
(Budak ni baru 6tahun dah lancar baca Qur'an tau)

Pengurus Tadika -yang juga ayah saya- sedang berucap

VIP jemputan 


Ini pelajar saya (SAR), persembahan

Okay, time to snap-snap. Kami berbaju hijau.

Snap-ing dengan para guru-guru dan sebahagian pelajar Al-Fitrah

Yeahhh...kami lagi. saya-ifa-aro


Ini semua adalah staf Al-Fitrah.




Aaaa....kami jemput lalat masuk dalam..:P



p/s : maaf lah baru perasan takda gambar budak tadika yang pakai baju konvokesyen. sebab budak yang konvo tu 3 orang jee. hihihi. kbai. peace ^_____^


2 comments:

  1. gmbar last..suka plak tngok hehehe mcm smart je..mcm smart je.. >_<

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih