Majlis Perkahwinan ???


Yeah, yeah...singgah baca entri tajuk ni??? haish, tak heran lah kan. Ramai yang buat entri pasal majlis kahwin lah, jemputan menghadiri dan sesetengahnya juga buat entri mengenai permohonan maaf kerana tidak dapat menghadiri. Biasalah, hujung-hujung tahun adalah timing yang paling kena nak buat majlis. Semua orang cuti, dan ramai yang boleh datang nak nengok pengantinnye.

Baru-baru ini je dah 4 jemputan perkahwinan. Semuanya sedara mara jugak. tapi banyak-banyak tu, satu majlis je saya dapat datang, haha. Mintak maaf lah ye kepada makcik-pakcik-kazen. hihi. Esok lusa pula 2 jemputan kahwin lagi. dekat kampung ayah. InsyaAllah tak ada aral saya dan keluarga datang ye.

Kepada Khasyiffah dan pasangannya Helmi, selamat pengantin baru dan selamat menempuh alam rumahtangga. dan terima kasih jugak sebab jemput. Semangat datang majlis ni sebab adikmu Saedah tu kawan baik saya. hee. adakah macam tu??? sebab kawan baik jak lah baru datang. ~kidding. Tapi kita memang kawan yoo..

Tanpa menaip menekan panjang lebar, meh nengok-nengok gambar seketul dua yang saya sempat snap. Sebenarnya tak nak snap-snap pun, tapi sebab warna tema pengantin tu menggoda hati kita, kita snap gituuu. Jom belek bawah ni k...

Haaa...purple gituu. suka warna nii...aumm~


Lawa kan pengantin die.

Haa, ni lah dia. kawan satu sekolah. adik pengantin perempuan tadi. Cun kan3x...

Dia ni jugak salah seorang kawan paling rapat masa sekolah dulu. Nama dia Saedah :D

Sedara yang sama datang. ~Urghh, nampak lengan je???

Sempat lagi nyakat budak ni. pendiam. -.-

Sebelum balik, harus tapau banyak-banyak benda nih. haha. habis sebakul bawa balik.

Haa. itu jelah gambar nyee. Kalau ada majlis kahwin lagi saya share gambar lagi oke. tapi kena tengok kat fb official saya lah. Kau orang belek lah fb dan cari nama saya (Ayuni Sara).

Sekian. bai :D :D :D

 p/s : Tukang snap gambar Syuda Zamirah. Credit to her coz piz yang cantik :D


No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih