Hai 2014


Hai semua.
kau orang semua buat apa cuti ni? 
lagi beberapa hari sekolah nak mula balik dah.
mesti kau orang dah busy cari baju baru, beg baru, kasut baru bagai kan.
Saya yang duk tanam anggur kat rumah ni
tolong umi buat persiapan untuk sekolah tadika dan taska
yang bakal dibuka tak lama lagi, sekali mula dengan sekolah
kau orang lah. bagi yang pergi sekolah lah kan.

Haa.., ni nak tanya nih, kau orang kalau log in je blog
kau orang, perkara pertama yang kau orang buat apa ?

  • buat entri baru
  • lepak blog lain
  • tengok bil.pageview blog
  • juz blogwalking
  • atau apa-apa jak lah
 Kalau saya lah kan, mula-mula blogwalking dulu.
tapi kalau idea tengah panas taip entri baru dulu.
Kalau laaahh kan....
 Tengok bilangan pageview tu takda lah. tahu dah tak ramai 
yang dok singgah entri-entri saya nih. kuikuikui.
rendah diri lah konon.

Tapi satu benda ni nak kongsi lah.
kalau saya ni dah blogwalking kan, saya tak check dah 
blog tu saya dah follow ke belom. bila dah follow dengan
sukacita dan bangga nya pi dok taip kat cbox dia yang
comel amat tu siap bagi pesan 'mind you follow me back' tak pun 
'follow balik ye'. padahal owner blog tu dah follow 
kite lama dah. eeeii, malu nya saya nih. haha.
Ambik kau. tu laa, apa gunanya senarai follower tu
kalau kita tak guna kan. Ni muka nih dah dua kali kena dah. 
owner tu siap pesan balik kat cbox kita yang dia dah follow lama dah.
hehe. Oke, itu sahaja. bai.

p/s : kepada yang saya minta follow balik padahal kau orang dah
follow lama dah, saya minta ampun yee. hihihi

1 comment:

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih