Pengiring or Pengapit ?

Assalamualaikum wbt dan selamat berblogwalking semua.

Wahh, hari yang agak bosan,  tak tahu nak buat apa. Hari cuti, hari minggu, hari ahad, hari tidur sedunia, dan hari apa sahaja yang seumpama dengan Hari Ahad nih. Bagi saya bosan sebab saya ni antara berjuta manusia yang menganggur kat dunia nih. hehe. sebab tu hari orang bercuti hari yang paling membosankan. ianya realiti, hanya pada orang yang menganggur je duk buat taik mata kat rumah.

Baik, hari ini masih tak ada cerita menarik yang hendak kongsikan. ~haha. Cuma nak cerita pasal gambar nih! jeng. jeng,jeng...Hari Perkahwinan Kak Farah (23 Nov 2013) merangkap kazen yang kira jauh jugak lah, tapi rapat. Dekat majlis ni, cik putri jadik pengiring dia. bahasa mudah nye pengapit, tapi bukan pengapit pon. pengiring je. :P

Haa, nilah die pengantin bersama saya berbaju biru tu.


this picture captured by my nokia expressmusic. tak sempat edit, hihi.

tak suka tengok mekap kat kening tuhhh. tapi nak tayang jugak. haha.




Asal je buat entri tak sah takda muka saya kan. haha. apa boleh buatlah, nak jugak letak gambar saya yang tak berapa nak cantik ni. nak jugak, nak jugak, nak jugak...hihi

Tak tahu dah nak citer apa lagi kat hampa semua. mata dok pusing dah ni. k bai.

p/s : Cik Putri ni nak tanya, macam mana cara nak kecikkan 'babat' yang paling cepat? 'babat' makin besarlahhh. ~HAHA

2 comments:

  1. @ Nor Nadia Syakila pengapit ni akan datang...haha. doakanlah yee

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih