Tolong Bantu Saya !


Assalamualaikum. 
Peace yo !

Kawan-kawan. boleh tidak tolong saya?
Saya budak baru belajar berblogger nih minta tolong sikit
pada sahabat blogger dan blogwalking semua.
*cehh, budak baru belajaq lah sangat. Dah dua tahun kowt 
main blog ni.

Saya blogger part-time, Zafirah Ayuni 
ingin meminta pendapat, komen dan kritikan
daripada anda semua mengenai site saya
yang tidak seberapa ini. 
mungkin ada di antara sahabat-sahabat pembaca
semua yang tidak senang hati atau
paling mudah nak kata, tak suka lah kan,
sila lah beri komen anda. nak kritik pun tidak apa.
saya rela. * ececeehhh..hihi

Tapi, kalau boleh, biar lah kritikan membina ye.
lepas komen, bagi lah pendapat pula, ke cadangan ke.
penat dah jadi copy cat ni.
tengok blog orang lain, nampak simple 
dan comel sangat. kita pun tiru-tiru lah style dia.
tengok header tu pun, curik kat google. haha.

So, sesiapa yang menjengah ke, tertengok je pun ke.
kalau nampak macam tak sedap mata memandang tu, boleh lah komen.
tak tahu macam mana nak komen?
haa, pegi ja dekat shoutbox, or komen ja kat mana-mana post
kita tuh, dan komen lah banyak mana kamu semua nak.
shoutbox kita ada kat tepi tu ja. okay.

Terima kasih kepada semua sahabat blogger
dan blogwalking kita ya.
Dengan bantuan kamu semua, boleh lah
saya mantapkan lagi blog saya yang masih serba kekurangan.

p/s : sayang kamu semua yang banyak membantu. lebiu :)

3 comments:

  1. aq nie faie.aq nk bgi cdangn nie.ko sudh daftar blog mu ke 20 search engine percuma kh.??klo blum bgus ko p daftar...jdi senang org mw cari blog mu just taip di search engine spr google..mcm aq dh daftar cuba ko pi google ko taip irfaieasz313 ada toe..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. okeh. terima kasih. nanti sy try... :) tq atas cdngan tuu...

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih