Dapat tawaran masuk U



Assalamualaikum. Apa macam sahabat blogwalking semua? ada sihat...atau kurang sihat. kalau tidak sihat kita doakan kamu semua segera sembuh oke, Amin. Nih, kita mau bagi tahu ni. adik kita dah dapat tawaran masuk U. yeaahhh!!!! dengan bangganya kita bagi tahu bahawasanya, dialah anak pertama yang masuk IPTA. bukan IPTS macam kita nih. hehe. Tahniah buat adik kita yang kita sayang selalu, NUR AMRAH AQILAH. 


Haa, ni lah adik kita yg kita maksudkan tuhh

Dia dapat tawaran kat UiTM , kampus Puncak Perdana. pegi daftar pulak 16hb November nanti. tak lama dah tu. hehe. kesian dia, harap sangat dapat kat sabah ni ja. tapi rezki suruh dia pegi semenanjung juga. redha ja la ya alang...Orang semua nak bercuti sekolah, dia pula kena pegi ke sana. nanti along teman pegi sana ya...InsyaAllah.

Kita juga dapat khabar dari kakak angkat kita kat kedah, bahawasanya adik-adik kat sana pun dapat tawaran masuk U. yeaahh!!! tahniah adik MIEERA dan adik AMER ye. belajar rajin-rajin dan kuatkan hati oke. Oh ya, mana gambar diorang. maaf dan ampun, huhu. kita takda gambar depa. depa tak penah nak sporting amek gambar ngan kita ni. hihi.

Kepada adik-adik yang dah dapat tawaran masuk U tu, belajaq rajin-rajin naa. Supaya dah berjaya nanti, boleh bantu mak abah, umi abi hampa semua naa. bagi yang kekurangan tu, kuatkan hati selalu. jangan risau, hampa semua dah jadi orang special Tuhan. Tuhan dah janji kan, Tuhan akan pelihara mereka.

okay, salam maghrib semua.

p/s ;-
  1.  rindu adik-adik kita di kedah. :(
  2. bukan kita yang masuk U laahhh...hehe. suspen tak?

2 comments:

  1. amboiii... ssuka hati dye je..cuba lahh masukkn gmbar yg comel2 sikit..hahaha

    ReplyDelete
  2. @Qiela Amrah haha, jangan marah ya adikku. nanti tambah tak comel..ehehe. takdalah, comel apa gambar tu

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih