Aku Suka Bergambaq


Amboi... rajinnya aku hari ini.
Masuk ni, dah 3 post aku buat.
Rajin tak?? Rajin kaannn...
*ishh, lempang kang. manyak kau mengada!

Assalamualaikum semuuaaaa....
haa.., jawab salam, jangan tak jawab.

Hari ini aku nak tayang gambaq aku dengan famili
aku jah. Gambaq yang di ambil dengan kamera henpon
lapuk ja. tak lawa macam kamera hampa semua. 

:::   Selamat Menonton, sambil roll-down sendiri ye   :::




























Okeh, kepada anda semua yang melihat post ini,
gambaq kat atas ni, semua nya dekat Kundasang, Ranau, Sabah.

Tu yang ada gambaq berkabus bagai. serius. aku tak tipu.
itu sahaja. bai.


p/s : cam pening aku tengok. korang pening tak?

4 comments:

  1. Cik zafirah bila nak kahwin...

    ReplyDelete
  2. saya?? kawen?? haha. belum sampai masa lagi.

    ReplyDelete
  3. calon dah ada..tpi blom msa nya lgi..kannnn.. >_<

    ReplyDelete
  4. @Qiela Amrah calon? datang dari mana pulak calon tu?? haha. InsyaAllah... >_<

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih