Pekerjaan Part-Time Saya


Assalamualaikum pembaca yang sangat baik hati hari ini. Terima Kasih kerana singgah lagi untuk memaksa otak anda memproses huruf-huruf yang terpapar di mata anda sekarang bagi memahami maksud yang hendak saya sampaikan hari ini.*dia ni melalut apa???

Pada kali ini, saya tiada niat untuk menjadi ustazah pilihan anda ataupun da'i yang hendak menyampaikan kata-kata untuk menyedarkan anda. Tapi sebenarnya hanyalah sekadar menarik minat anda untuk terus membaca dan melihat. *dah teruk sangat dah dia ni.

Okeh, ada rasa kepala mau pecah? atau rasa macam mau tumbuk bertubi-tubi ja blogger ni hari.*tengok tu, ayat pun dah terbalik! ~haha. Jangan lah  marah, nanti tak comel. Lagi mau marah? marah lah, saya tak kesah. Okeh. saya teruskan dengan tujuan sebenar saya menaip hari ini. Tayang gambar baru tuuu. Konon-konon lah action dengan budak-budak. Action penyayang yang tak berapa nak penyayang! Gambar dibawah ni adalah di sekolah umi saya. Jom tengok!



Aaaa...nampak tak tuh? dukung baby nak bagi nampak penyayang tu. Boleh jadi calon menantu pilihan tak?
hihi, gurau itu senda. senda itu gurau.~haha



Comel kan budak ni. kami panggil dia prince. sebab memang prince nama dia. prince amirul.
boboyot kan dia.



okeh, budak dua orang pakai baju sekolah tu anak murid saya. saya kelihatan gemookk lah!





Selepas mengajar budak-budak kecik, saya jaga budak-budak yang lebih kecik pulak.
camni lah kerja saya. jaga menjaga. macam babysitter.








Sementara saya menunggu tawaran sambung belajar, saya telah menghabiskan masa saya di sekolah umi saya. Best tak karangan BM saya kali ni? boring! boring! boring! nyesal baca! ayat tak menarik langsung! gambar dah lah tak lawa, kualiti pun huduh macam tuttttt! haa, ambek kau!

is sokey kalau kamu urang kumin macam tuh. hak pembaca dan saya hanya mampu tersenyum, dengan niat dan azam akan cuba perbaiki lagi. hee. peace yo! babai semua.


p/s : perkataan yang disengetkan tu adalah disengajakan. melayu mudah lupa, hihi!

No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih