Menambah 'Entry'



Assalamualaikum.
Uwargh...! Nantok nye ~~ ayat minta puji sudaaa.
Hihi. Selamat malam semua. Lewat saya buat entry
for this day...
Yea, post title pun memberitahu yang saya ni just 
menambah entry yang sekian lama tak aktif. ~HAHA

*cuba teka gambar ni di ambil pada tahun bila?
Time ni saya gemok!!!

Okeh, 
Di dalam kebosanan melanda, kepenatan mencengkam-cengkam
pada jari runcing saya yang sememangnya ada lawa sikit (syukur!),
still boleh menaip, menulis, dan mencurah idea yang serba kekeringan,
sama kering dengan poket dan tekak ku. 
*apa kaitan pula dengan poket? tekak?

POKET = duit belanja tak ada!
TEKAK = saya dahaga laaa...

Saya still mau menulis @ menaip di ruangan serba canggih ni.
Jeles lah tengok kawan-kawan punya blog. Always 
penuh dengan kisah-kisah baharu,
dan perkongsian yang boleh tahan menarik!

Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan bilang diurang.
So saya berabis lah ni, menaip di tengah malam setelah puas
mencari rezki. *Saya sekarang sedang cari kerja~

By the way, good night lah semua. Tengok macam dah banyak yang
saya taip. Rajin bah si edu ni bilang si kawan~HAHA.

babai, peace yo!!! Wassalam.



No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih