Hari Terakhir Aku Dengan Dia


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Entry hari ini i'm a bit lazy to menaip. hehe. Boleh ke macam tu? hari ni korang tengok-tengok gambar jelah ye. Boleh?

Okeh. Gambar yang saya nak share ni adalah gambar saya dengan sahabat saya yang paling saya sayang. Ingat lagi? nama dia Nur Faeiza Zainuddin. Sengaja buat entry gambar saya dengan dia sebab gambar masa ni adalah hari terakhir bersama-sama dengan dia. Miss Nur Faeiza so much!

Actually, lagi banyak gambar saya syok sendiri daripada gambar dia. sori laa, bila dah jumpa henpon canggih, mulalah tangan ni gatai snap macam-macam gaya. haha. 








Haha. see.., lagi banyak gambar syok sendiri saya kan. hihihi. k, bai.


1 comment:

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih