Cerita Pasal "Tab Navigation" Saya


Assalamualaikum. Peace yo! 

Syukur. syukur. Hari ini still boleh bernafas dengan baik.
Takda yang shortness of breathing kan? Lets say "Alhamdulillah".

Okeh. okeh. Dah tengok kan tajuk entry ni. Cerita pasal 'Tab Navigation
saya. Apa 'Tab Navigation' tu? 
Ya. ya. Mau bagitau lah ni. Haa tuu dia. Yang dekat atas ni. 
Bawah header blog saya yang tak berapa nak lawa tuh.
Yang ada perkataan nih
 Home. Putri Ayu. My Sweety Love. Suara Hati ASZ.
Haa. Dah nampak kan. So. problem dia konon sampai buat
entry khas tentang 'tab navigatioan' adalah...
Mesti sesetengah daripada korang semua nampak 
'tab' tu kelihatan tidak kemas. Itu terjadi hanya pada
paparan internet yang slow. Maaf di atas rasa kejelekan tu ye.
Bukan nak kata internet korang slow. Tapi saya dah buat 'setting' jenis
 font *tak ingat jenis apa. ~hehe yang bersaiz besar supaya 'tab' tu kelihatan 'center'.
Jadi. mungkin sesetengah yang buka blog saya ni tak dapat
nak 'load' semua jenis font.

Apapun. Terima kasih sebab sudi singgah-minggah 
blog saya ni. Babai.



No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih