Sampai hostel !


Hai semua! nunu khabar nu( apa khabar kamu)? eeeehhhh...lupa la! Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Salam 1Malaysia. Apa kamu buat? makan sambil blogwalking? Apa pun yang kamu buat semoga bahagia jak la ye.

Okeh..., PAB saja buka blog update something sebelum mengadap siling after mandi nanti. For what? tidoww laa.,hehehe. 

PAB dengan 8 orang lagi kawan sekelas baru je sampai di rumah sewa merangkap hostel di Tanah Merah. Penat wooo mengemas.! Dengan rumah nye yang bersepah dengan botol, kertas dan lantai nye yang melekit sana-sini. Diwarnai pula dengan kekotoran yang agak menjelekkan pandangan. Belum cerita pasal toilet dengan dapur. Adoyai! Dah penat mengemas rumah, baru lah dapat kemas barang-barang sendiri. PAB nak je amik gambar bagi korang tengok, tapi kelaparan membantutkan harapan. haha. Wehh, penat tahu!




Korang jangan malas-malas kemas rumah tahu. Ingat pesanan PAB nih. hehe. gambar atas tuh bukan rumah PAB. Pinjam dengan Mr. Google je. OKeh semua. Gudnite. Salam.


Ingat tuhhh.... 



No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih