OruoL Ne Ginawo Ku !


Sakit hati bha tuhh baca mesej-mesej kau.
Saya tidak pernah buat macam tuh. Ya Allah, istighfar lah banyak-banyak.
Kalau macam ni lah, apa yang harus saya buat.
Sampai hati kau tuduh aku macam gini kannn...sedihhhhhh.

Saya tidak pernah kacau kau kan., saya tidak kenal pun kau,
Kau pun sama, kau tidak kenal saya.
yalah, sebab kau tidak kenal saya, kau lebih percayakan dia.
Takkan lah saya yang kau tidak pernah jumpa ni kau mau percaya kan?

PAB harap orang ni berhentilah daripada mengacau PAB.
Sedih baca mesej-mesej dia yang ... yang memang tak baik lah orang kata.

P/S : Kalau kau benci saya sekalipun...,selidik la dulu. 




Kite Mintak Maap tau


Assalamualaikum...wahh, rindunya kat my sweety nih. !!!


Okeyh, straight to the point, PAB nak bagitahu yang komitmen PAB kat sweety ni buat sementera ni kurang sikit kowt. PAB pun dah semester 5 dekat kolej ni, tugasan memerlukan lebih komitmen dari PAB. So, yang sentiasa menanti entry baru tu terima kasih banyak2 ye, dan mohon maaf jugak lah. Insyaallah selepas semuanya selesai, kamu orang dan sweety PAB nih adalah keutamaan PAB.


Teringin sangat nak buat entry baru nih....tapi sabarkan hati jak lah. Nanti orang kata aku ni banyak merepek daripada berblogging. Hehe...okey. selamat maju jaya ye kamu semua. Jumpa di entry PAB insyaallah akan datang, tak tahu bila...