Hari raya 2012 "kita orang Jalan-Jalan jer"


Alhamdulillah...PAB still dapat luangkan masa bersama pembaca-pembaca setia blog cerita hati putri nihh...kannnn??? Jari ni jugak masih ligat menekan keyboard laptop untuk tatapan para pembaca yang PAB sayangi ni. Okeyh, lihat semula tajuk entry kali nih. Tengok atas nuhhhh...............ya itu dia ! Hari ni PAB nak kasi tengok kamu orang semua gambar-gambar yang sempat PAB rakamkan pada kamera yang memanglah tak secanggih mana pun...haha. Gambar apa? gambar masa PAB balik bercuti sempena Raya Eidul Fitri  2012 yang baru sahaja berlalu.

Apa tunggu lagi....tengok !!!!!


adik PAB nihhh....


adik PAB jugak....yg bongsu



here we are....my family. masa kat rumah lar ni















my lovely sis and brother....



ni time kat rumah sedara nihh, hahah. ambik gambar sakan 
tak ingat tempat orang...







Ni landskap depan Pusat Latihan Dakwah,
Kundasang, Ranau



gambar last aku bagi kamu orang! haha...


Okeyh, dah lah tu. cukup la gambar tu saja. Dan cukup sampai sini juga la entry kali ni. Penat tau tunggu gambar ni habis di upload. Dah la line slow...very2 slow, huhu. Wassalam. Bai.


2 comments:

  1. jalan2 jer...xbrye rumah sedara ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. beraya jugak...tapi sebab cuti kejap je...umi ngan abi ajak la jalan-jalan...

      Delete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih