Kite Mintak Maap tau


Assalamualaikum...wahh, rindunya kat my sweety nih. !!!


Okeyh, straight to the point, PAB nak bagitahu yang komitmen PAB kat sweety ni buat sementera ni kurang sikit kowt. PAB pun dah semester 5 dekat kolej ni, tugasan memerlukan lebih komitmen dari PAB. So, yang sentiasa menanti entry baru tu terima kasih banyak2 ye, dan mohon maaf jugak lah. Insyaallah selepas semuanya selesai, kamu orang dan sweety PAB nih adalah keutamaan PAB.


Teringin sangat nak buat entry baru nih....tapi sabarkan hati jak lah. Nanti orang kata aku ni banyak merepek daripada berblogging. Hehe...okey. selamat maju jaya ye kamu semua. Jumpa di entry PAB insyaallah akan datang, tak tahu bila...




No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih