Tentang Aku


Assalamualaikum…peace yo! [ ^_^ ]

Hai semua ! Mesti entry kali ini membosankan kamu orang kan. Sebab kali ini saya buat entry tentang diri saya jaa. Siapa yang tak berminat boleh lah klik symbol ‘x’ atas tu. Dan sesiapa yang hendak teruskan bacaan, terima kasih. Sila lah baca sampai habis…huhu.

Baiklah, saya bagi kronologi ja la ea.

oke, that's me. yang msih kurus slim gitu...haha

Anak sulung daripada 6 beradik. Nama Ummi, Samaniah Basir. Abi pulak Zamannuddin  Mohd Aling. Ini nama adik- beradik ;

§  Zafirah Ayuni (PAB)
§  Zakiyyah Hanane
§  Nur Amrah Aqilah
§  Shamilatul Huda
§  Atifah Mumtahanah
§  Muhammad Adib





*Ni gambar masa  sekolah menengah. 
Berposing pun tak reti lagi. kaku ja kan... hahah



* yang ni masa form 6. 3 bulan ja dekat pra-U tu,
lepas tu terbang ke Kelantan membawa diri. 



oke yang ni masa kat kelantan dah...sem 2 rasanya

Ok lah, tu jeee...terima kasih baca. Bai


5 comments:

  1. well done...
    bila nk jga mesin kat cyberjaya ni.,orang x cukup...hehheheheh

    ReplyDelete
  2. Hahah...ni cam kenal je. tak dapat lah nak jaga mesin dah. kalau boleh nak jaga orang yg jaga mesin pulak...hohoho

    ReplyDelete
  3. nice laa...keep up

    ReplyDelete

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih