Putri KELIRU???



Assalamualaikum...salam 1malaysia My Sweety Love!!!


Hai semua...apa khabar my sweety???Kepada pelawat setia blog putri...bagaimana dengan hari-hari anda? Hidup macam mana?sedih atau gembira? *banyak tanya pula minah ni..(hehe)                                            
Hari ini putri nak bagi tahu something. Putri dalam dilema sekarang. KELIRU. Putri dah tak tahu bagaimana hendak selesaikan masalah putri ni. Sakit pale ni....

Putri telah buat satu keputusan yang agak......emm, bukan agak lagi, tapi memang keputusan yang tidak baik. Jika putri bagi tahu perkara ni, sudah tentu sweety pun kecewa dengan putri.  Hmmm. Putri menyesal sebenarnya. I know i'm wrong...........aaaaaaaaaaaaaa. Oh God, please help me. What should I do now??? Hanya kepada Mu tempat aku kembali dan hanya kepadaMu aku meminta pertolongan.

Sweety, harap-harap putri diberi peluang. *ko nak peluang ape lagi minah??? ko da cukup segalanya, yang ko mengada-ngada sangat kenapa??. Putri tak inginkan hal sebegini terjadi pada diri putri....












No comments:

Post a Comment

Aku bukanlah yang sempurna
Terima Kasih